Highlighted

hello

Hello am 48 year man from somalia. Sorry for my bed england. I selled my wife for internet connection for play ''leage of legen'' and i want to become the goodest player like you I play with 400 ping on brazil and platinum 2. pls no copy pasterino my story

17 RESPOSTAS
Highlighted

que

Rex tremendae majestatis
Qui salvandos salvas gratis
Salve me, fons pietatis
Salve me, fons pietatis
Highlighted

que²
Highlighted

seis buttoto

Highlighted
Aronguejo
Aronguejo

só entendi a parte de 48 anos e jogar lol, ai stacko a caquita

Highlighted
Arauto
Arauto

Ata, genial.

Highlighted
Aronguejo
Aronguejo

nick br mas diz ser gringo
que?

Highlighted
Aronguejo
Aronguejo

You está de brinqueixon with me

Highlighted
Aronguejo
Aronguejo

@EU ODEIO A INTEL escreveu:

Hello am 48 year man from somalia. Sorry for my bed england. I selled my wife for internet connection for play ''leage of legen'' and i want to become the goodest player like you I play with 400 ping on brazil and platinum 2. pls no copy pasterino my story

pls no copy pasterino my story 

Highlighted
Arauto
Arauto

HAHAHAHA SOMALIA ONLY WAR NO INTERNET SO FUNNY HAHAHAHAH

"As coincidências do presente são apenas consequências do passado~"
Highlighted

@Tio Flightstop buzzing my contar, or i will stol your baot

Highlighted

Hi guise my name is francisco and im from brazil. i dropped from the potato factori to become best midlaner in ze world. i make huge progress and managed to climb from bronze v to bronze iv in only 3 months. love u scarra (best mordekaiser eu). sori for no propeller englando pls no copi pasterino macarroni ravioli spageti
Highlighted

wtf.. huehEUheuhUEHuehuEHuh

GeZus

Highlighted

@Hacker Anonymous kkkkkkkkkkkkkkk

Highlighted

Esse ai tem diploma de Cambridge.
Highlighted

Eu sou um abacaxi.

Highlighted

@Talles L Martins pelo menos vc não vendeu a sua esposa para ter internet kkkkkkkkkkkkkkkkkk...não vendeu, né?

Highlighted

@BurningInFire Não, ela ta no meu porã... érr digo, ela foi dar uma caminhada... VOCÊ NÃO TEM PROVAS.